IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Profile
Personal Photo
Rating

Options
Options
Personal Statement
Numele meu este Rotaru Paul si sunt Consultant Financiar OVB Allfinanz. Sunt student in anul III la Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor in Timisoara - Specializarea Management. Sunt interesat si pasionat de tot ce apartine infinitului domeniu al economiei.
Telefon: 0767173473
Personal Info
Paul Rotaru
21 years old
Male
TIMISOARA
Born June-23-1987
Interests
Infinitul economic...
Other Information
Trading since: 2007
Statistics
Profile Views: 209*
Last Seen: 18th November 2008 - 11:01 PM
Local Time: Nov 20 2008, 05:29 PM
9 posts (0 per day)
Contact Information
AIM No Information
Yahoo paulo_fan_ocs
ICQ No Information
MSN No Information
Contact Private
* Profile views updated each hour

Paul Rotaru

Members

Topics
Comments
Friends
My Content
6 Oct 2008
Sunt student in anul III la F.E.A.A. din Timisoara. Sunt proaspat consultant financiar OVB Allfinanz, fara experienta pana acum in domeniu. Incerc sa-mi fac un portofoliu de clienti. Si am ales trei cai pentru a ma face cunoscut: internet-ul (blog, anunturi), pliantele in cutiile postale, afisele si contactele telefonice ale potentialilor clienti; urmand ca pe viitor o alta parghie sa se activeze in mod automat, si anume recomandarile facute de clientii multumiti.
Va rog sa-mi vizitati blog-ul si sa mi-l adaugati in blogroll-ul Dvs.
Blog-ul meu este la inceput, am de gand sa-l inbunatatesc in urmatoarea perioada cu articole pe teme economice.
Daca puteti sa-mi faceti recomandari pentru a reusi sa ma promovez, sa ma fac cunoscut mai bine, v-as fi recunoscator.
Adresa: www.marketprospect.wordpress.com
Cu consideratie, Rotaru Paul
Last Visitors

27 Aug 2008 - 5:18

22 Aug 2008 - 16:41

12 Aug 2008 - 22:58

7 Jul 2008 - 15:47

29 Jun 2008 - 20:42

Comments
Other users have left no comments for Paul Rotaru.

Friends

22 posts
Active: 23rd August 2008 - 06:37 AM
View All Friends